Busracan_ İyi akşamlar herkese 5 ocakta ovitrelle vuruldum. 12.gün bugün kan testi verdim sonuç 5.2 çıktı biliyorum çok sınırda Bi değer böyle olup yükselen oldu mu
lidya_15 Busracan_ kuzum net hamilesin 🥹 ben 8 ocakta vuruldum iğnenin etkisi bugün bitti bence var sende 💕✨
mystery94 Busracan_ 5.2 yükselir zaten var demekki 5.2 çıkmış cnm normalde 14. Günde belli oluyo diyolar senin 12. Günde 5.2 çıkmış süper😍😍🥹🥹
zfrnemos Busracan_ bence bekle derım sevınmek ıcın cok erken ben 13. Gun kan verdım 29 larda cıktı belkıde gec catlama ve dollenme olmustur 2 gun sonra bıda kan ver ınsallah vardır
Busracan_ @lidya_15 yaa hiç umudum yok ama 2 yıldır tedavi görüyorum. Bu ay son kez denedik. Bundan sonra tüp bebek diye kararlaştırmıştık hatta. İğnenin kalıntıları olabilir diye korkuyorum
Busracan_ @mystery94 iğnenin etkisi tam geçmemiştir diye korkuyorum. Yarın sabah tekrar Bi idrar testi yaparım. İnşallah vardır
Sudesahin_23 Busracan_ Happymom resim yükle var Google de ordan yüklüyorsunuz kopyalayıp buraya paylaşıyorsunuz
Sudesahin_23 zfrnemos canım bakar mısn ya ben 13.gündeyim testim böyle cıkoyo var mıdır sence 