Aysegl12 Merhaba kızlar adet günüm yarın 7 gün oluyor gecikmesi dün gece test yaptım çok çok az silik çıktı ama şunu sormak istiyorum testte negatif görüp kan da pozitif gören oldu mu bu durumu yaşayan var mı
Aysegl12 Gulumsaw hayır kan vermedim daha biraz daha bekleyeyim dedim hala olmadım pazartesiye kadar olmazsam vereyim diyorum
1aleynakzlds Aysegl12 benim de negatif çıktı adet günüm 10 gün geçikt en son dün yaptım tes birazdan tekrar yapıcam inşallah artık çıkar olmadı akşam test vericim hastanede