Hangi etiketi koymam gerekli bilemedim. Arkadaşım hamileliğimi öğrendiği zaman aman sakın sıcak suyla duş alma sakın bundan sonra diye beni tribe sokup korkutmuştu. Ama ben gerçekten çok rahatlıyorum, baş ağrımı vücut yorgunluğumu alıyor sıcak suyun altında durup beklemeyi çok seviyorum. (22+5) siz nasıl yapıyorsunuz ??? Suyun sıcaklığı nasıl oluyor ? Belli bir haftadan sonra dikkat etmem lazim mi??