merhaba canim valla ben de hamile kalmaya calisiyorum ovulasyonu takip ediyorum eger ciktiysa hafatlik gebelik oldugun tekrar yaptirmana gerek yok ama istoyorsan evde yapqbilirisn test sonra takibi bebegin devam edersin bende ugrasiyorum 4 aydir insallqh ovulasyonu dogru uygularim canim allah anali babali buyutsun