aysezgi Canım ben de 0-1 ay uzun kollu zıbın almışım hastane çıkışı için set almadım. Ben de senin gibi hemşireye tulum, içine de uzun kollu zıbın koyayım diyorum bir de şapka eldiven koyacağım. Bir de kitikatenin 4 katlı battaniyesi var ya ondan almıştım hemşireye onu veririm kalın genelde koymuyorlar hemşire için diye görüyorum