Kızlar 9 haftalığız başlığa yazmadım çok özür diliyorum ama tuvalete asla çıkamıyorum hat safhada. Kaşıklarıma ağrı yapıyor bence o yapıyor yani. Ve şimdi de zorladığım için heralde kendimi belim şiddetli ağrı girdi noluyor anlamadım. 😭 böyle kabızlık durumu yaşayıp ağrılar çeken oldu mu ondandır dimi ağrılar ve ne iyi gelir ya kayısı falan yiyorum su içiyorum yok