Nur1290 Kızlar ilk dozunu Tdap vuruldum 24. Haftamda 3lü yani 2. Doza gerek yok dedi var mı aranızda tek doz benim gibi yaptıran
Seloloo Nur1290 mayıs ayında gebelikten 1 ay önce kedi saldırısında vuruldum. Eylülde tek doz yeterli dedi doktorum tek doz oldum
sumeyyesummerr Nur1290 ben de tek doz yaptırdım. 2. Doz için hiç ısrar etmediler. Normalde hwr aşı için aşırı baskı yapıyorlardı şaşırdım
Kubra12355 Nur1290 bende tek doz tdap oldim 2.doz yaptırmadım valla doğumum var bir gün sonra bakalım
bluemom24 Nur1290 ben de tek doz oldum ona bile pişman oldum hastane ortamına güvenemediğim için oldum