loll Doktor cinsiyeti gördü ama söylemedi emin değilim dedi neden böyle yaptı acaba sizce nedir cinsiyeti
panikedos loll emin olmadığı içindir canım beklıyor benim doktorum da netleşmesi için şimdi yüzde 50 tutma şansı var dedi normal yani