Kızlar 8 haftalık hamileyim ilk gebelik ve foktora ilkkez bir hafta sonra gidicem kap atışını duymam gerek bu haftalarda inşallah duyarım ve size sorum video çekmeme izin verirlermi bazı yerlerde okudum kızıyorlarmış hatta kovan bile varmış sizde nasıldı daha önce gitmedim bilmiyorum merak eduyorum