NigarH Kizlar Merhaba. Adetime 3 gun var. Testleri yapdim sabah cok silik ikinci biraz ondan koyu ama silik. Ben Azerbaycanliyim ama simdi Turkiyedeyim. Bu testlere guven varmi? Silikse hamilemiyim?🥹
ersancarr NigarH benimde böyle silikti hatta adetim geçmemişti, kan verdim kesinleşti. Kan verin kesin sonucu alırsınız.
Aleyn Bende adetime 4 gün kala çok erken öğrendim ilk test aynı böyle baya silik çıktı ikinci test bir tık daha koyu çıktı kan vermeye git bence hamile olabilirsin yada iki test daha yap
NigarH Aleyn yarin yapicam. Ya aslinda oglumdada boyle cikmisti ama 3 sene oldu artik inanmakta zorlaniyorum🙈
Aleyn Farklı markalardan iki tane test al biri erken gebelik testi biri normal test al ben 3 tane yapmıştım üçüde silik çıktı kan verdim doğru çıktı şuan 32 haftalığım
NigarH anneyim01 ederim tabii🙏🏻 Allah isteyen her kese ovlat versin🙏🏻 Allah hic bir kadinin kucagini bosh birakmasin🙏🏻