Merhaba anneler
Dün akşam kanamam oldu,ama sadece 1 kere oldu ve bitti,9 haftalık hamileyim,bugün doktora gittim, bana da progestan verdi,10 gün kullanıcam sonrasında doktora gidicem,İnşaallah bulantım olmadan içerim,Allah hepimize sağlık versin,bebeklerimiz sağlıklı sıhhatli olsun inşaallah