bbbbaaassssstttt Doktor bununla ilgili bişey demedi internette görmüştüm sanırım girilmemeli falan diye tereddütte kaldım sizce ne yapmalıyım
begumkb bbbbaaassssstttt ılık suyla fazla oyalanmadan yapabilirsiniz. Yapmamak insanı daha kötü hissettiriyor. Banyoya bir tabure koyun evden birinden yardım isteyin
bbbbaaassssstttt cylnboran04 teşekkür ederim cesaret edemedim 8 gün oldu kanamayı atlatalı 10 gün tamamlansın diye bekliycem
bbbbaaassssstttt begumkb öyle mi diyorsunuz bilemedim de tetiklemesin bişeyleri hani o yüzden tedbirli olmaya çalışıyorum kendimce bende aslında hiç rahat edemiyorum duş almadan ama şuan kararsız kaldım 😐😐
smf Bende düşük tehlikesi geçirdim ayakta ve su sıcak olmayacak uzun süre de durulmadigi surece sıkıntı yok demişlerdi
bbbbaaassssstttt smf anladım o zaman korkulacak bişey yok oturarak yapayım hemen iki dk bende madem şuan düşük tehlikeniz var mı sizinde
Gks_01 bbbbaaassssstttt benim de lekelenmem vardı yaklaşık 5 gün sürdü ama duşumu vs aksatmadım ılık ve kısa olacak şekilde yaptım çıktım genel olarak sıcak suyla uzun süre duş almayın hamileyken
bbbbaaassssstttt Gks_01 evet sıcak sevmiyorum zaten bende ama genede emin olmak istedim teşekkür ederim yorumunuz için ❤️