Sevila59 happy44 bende aynı şeyleri yaşıyorum. 10 gün önce kese gördük 3 gün sonra gideceğim doktora ama benim pek umudum yok. Normalde 2 kat felan diyorlar inşallah güzel haberlerle geliriz🥹
happy44 Eski hesabım vardı orda bir post açana kadar yorum gelirdi burda sürekli üste çıkması işin uğraşıyorum görülmüyor mu acaba
happy44 mervetulu12 artış hızı ilkinde 2 katından fazla idi sonra %68 gibi bir şey arttı en sonda %35 gibi bir oran
Novamom_ happy44 çok yavaş artmış ama bu normal de olabilir ben şuan ki gebeliğimde yapıyorum adet günüme 2 gün varken kan verdim 564 çıktı adet olacağım gün verdim 1031 çıktı birde bugün yine verdim bakalım umarım yine 2 ye katlar sonucum daha çıkmamış
Novamom_ happy44 inşallah güzel haberler alırsınız bende ne zaman gitsem doktora karar veremedim 4+2 yim 🥲
happy44 Novamom_ amiiiin inşallah inşallah sizin de süreciniz güzel olur sağlıklımolır tavsiyem bu 4. Gebeliğim (ama bir tane çocuğum var ) 6 buçuk haftadan önce gitmeyin mimkünse 7+0 dan sonra giidn
Sevila59 happy44 evet 1600 dü en son 2 gün sonra kese göründü 1 hafta sonra yolk sac ve 10 gün sonra kontrol dedi bakalım