Kizlar yeni duzenlemeye gore 3 hekim raporu gerekiyormus bugun 3 kadin dogum doktoru da onayladi ona ragmen alamadim igneyi eczaci birinin de kalp damar cerrahisi olmasi gerekiyor dedi oda daha onaylamadi yakin zamanda igne icin rapor cikaran var mi nasil yaptiniz