Papatya05_ Ntrlrrr doğum pozisyonundan kastın kanala mı inmiş 30. Haftada gittim baş aşağıdaydı fakat ben zaten normal doğurmayacağım sezaryen benimki 34+5deyim Pazartesi doktora gideceğim bakalım 5 haftadır gitmiyorum
bluemom24 Ntrlrrr benimki 32. Haftadan beri doğum pozisyonunda öncesinde de olabilir o zmanlar sormamıştım doktoruma 28den sonra falan dönüyorlar canım korma normal
Ntrlrrr Papatya05_ hayır kanala inmemiş yani doktorum sadece doğum pozisyonu almış dedi ve nst de bebek hareketlerim az çıktı bu durum normal mi merak ettim sadece doktorum ters bir şey demedi
Ntrlrrr kavalakurabiyesi doktorum ters bir durum olduğunu söylemedi ben biraz meraklandım bu haftada dönmesi normal mi diye
Papatya05_ Ntrlrrr benimde 30. Haftada baş aşağıya döndüğünü söyledi ama daha nst girmedim 35. Haftada gireceğim pazartesi günü doktorunuz aksi bişey demediyse yoktur bi sorun