neslihanttk vallahi bende 5 haftalık suan resmen içiyorum azaltmaya çalışıyorum ama olmuyo ya strese giriyorum içmeyince. Keşke içmesek çok suçlu hissediyorum kendimi bebeğimi zehirliyorum resmen 🤧🥺 en azından doğuma kadar bırakmayı deneyeceğim. Çekirdek çitleyip sakız falan çiğneye çiğneye bırakmak lazım