Melisssa3 cnsgldmrlk biz siz bi ben kullanıyoruz sanırım parmaktan ölçünce yüksek çıkıyor benim ama kola takıldığından beri normal değerlerim sizinde öyle mi doktorum kola takılan daha sağlıklı olduğunu söyledi
cnsgldmrlk Melisssa3 yani parmaktan ölçülenin daha doğru olduğunu neden söylüyolar çünkü genelde parmak ölçümlerine bakarak cihazın sağlıklı çalışıp çalışmadığını kontrol ediyolar . mesela benim sensörüm parmak ölçümlerinden yüksek veriler veriyodu firma değiştirdi
cnsgldmrlk Melisssa3 siz hangi sensörü kullanıyosunuz acaba. birde ilk kez mi kullanıyosunuz sadece hamilelik için mi aldınız
cnsgldmrlk aslında o vücut sıvılarımdan ölçüm yapıyo parmak ölçümünün daha doğru sonuç verdiğini söylüyolar ben yaklaşık 1 senedir kullanıyorum tip 1 diyabetliyim sensörünüz hangi marka direk mail atıp sorabilirsiniz
Melisssa3 cnsgldmrlk freestyle libre kullanıyorum ben parmaktan ölçüme göre sensörüm daha az çıkmış oluyor şekerim parmaktan ölçünce daha çok çıkıyordu
cnsgldmrlk Parmak ölçüm cihazınız iyi bi marka mı onlarında sapma payları oluyo onu da gözönünde bulundurmak gerekir
cnsgldmrlk Siz sensör firmasının iletişim merkeziyle bi iletişime geçin bence en doğru bilgiyi oradan alırsınız . Wp iletişim hattı vardır aynı ölçmediklerini yazın belki cihaz için bi kalibrasyon yöntemi vardır