aysenurozkursun canım endişelisin korkma bir şey olmaz inşallah bir hafta fl geriliği çok büyük bir gerilik değil. Doktor sadece riskten bahsetmiş. Doğdu görmeye gittik, aynı şeyleri yaşamıştı kadın, bebeği sağlıklıydı. Benim annem hamileydi en küçük kardeşime bissürü risk çıkmıştı yaştan dolayı. Amniyon sıvısından ornek alıp ankaraya bile gönderdiler neler neler, ama sağlıklı kardesim şu an 18 yaşında gayet normal biri. Yani demek istediğim bütün testler düşük risk çıkmışken doktorun bir haftalık gerilik için yaptığı yorumu duymazlıktan gelmelisin. Ben ikili ve diğer taramaları bile yapmadım. Rabbim sağlıklı, hayırlı, imanlı, uzun ömürlü, kaderi güzel, rızkı bol, evlat nasip etsin