melissa_cicek ezgiaytac erken daha canım ben 18 - 19 da hisettim şimdi 24+1 hiç durmuyor her gün hissediyorum 😅
neslihanttk ezgiaytac daha çok erken belki kalp atışı gibi ya da balık kayması gibi hissedebilirsin ben 18 ci haftada hissettim şimdi 25 ci haftadayız gümbür gümbür😂
ezgiaytac Gokturkmom_ evet öyle galiba ama bazen o kadar yalnız hissediyorum ki bebeğimi hissetsem sanki Herşey çok daha güzel olacak gibi😅🥰
nuuurur İkinci hamileliklerde daha erken hissediliyor diyolar bu doğrumu tecrubeli anneler bakabilirmi 1 ci hamileliğimde 18 de hisssetmiştim
Dlrdgn nuuurur evet doğru bence ilk gebeliğimde 17-18 de tek tük hissediyordum şimdi ikincide 14-15 te tek tük hissetmeye başladım artık 🥰
Gokturkmom_ ezgiaytac Hahahaha ansızın hissedersiniz ilk hissettiğiniz an insanın içi kıpır kıpır oluyor💕 hareket etsin diye bekliyorsun 🥹 güzel duygular
ezgiaytac Melisssa3 biliyorum da bazıları 12-13 te hissettim diyor da dedim benim kız niye hissettirmiyor 😂😂 doktor hareketleri güzel maşallah demişti bana da göstersin istiyorum 🥰😂
krizantemmm ezgiaytac ilk gebeliğimde 18. Haftada bir tekme hissettim bir daha hissetmedim ta ki 21 22 . Haftaya kadar bu haftalardan sonra hissetmeye başladım
sakaryamm54 ezgiaytac 18+2 ve 3.gebeliğim hala hissetmedim 😊 erken daha sizin için. En erken 18,20 haftalarda hissediliyor normalde