Unver seninle aynıyız 36+6 bende karın çevresi 2 hafta geri dedi dün ilk dozu vuruldum biraz önce 2. Ci dozu vuruldum sonra muane etti herşeyin yolunda olduğunu riskleri ortadan kaldırmak için dozu vurduyoruz dedi bizim için önemli olan bebek doğduğunda küveze değilde annenin kucağına vermek diye söyledi Pazartesiye gün aldım kavuşuyorum inşaALLAH yavruma🤗🤗🤗 hem korku hem heyecan var RABBİM sanada hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin cennet kokusunu içine çekmeye nasip etsin🤲🤲