tgbafndkci Arkadaşlar 3.ayımı geride bıraktım ama şu mide bulantımla baş edemiyorum artık var mı benim gibi olan dertleşelim 🫂🥹
2bebekbiranne55 tgbafndkci bacım 2 gebeliğim de de bulantılı geçirdim doğuma kadar 🥹 çok fazla kilo falan da almadım ilk gebelik Te +2 ile şuan da 34 hafta +5 aldım tabi bebeğin kilosu suyu içinde çok fazla yine almadım yiyemiyorum ekmeği tamamen kestim akşamları ağır geliyor sabah kahvaltı da tüketiyorum umarım senin öyle olmaz 😇
zulemaa tgbafndkci ben ilk gebeliğimde hiç bulantı yaşamadığım için sürekli yemek yiye yiye 50 kilodan 75e çıkmıştım 😂 aslında mide bulantısı bi bakıma iyi. Doktoruna söyle mide rahatlatıcı bi ilaç verir sana öbür türlü geçmiyo diye biliyorum
vanilya_kokusu_ tgbafndkci 5 aya kadar kustum malesef ıyyyyyy neydi ya o günler Allah yardımcın olsun inşallah 🥲
tgbafndkci 2bebekbiranne55 vAlla bende ilk gebeliğimde bulantı yaşıyordum ama bu kadar değildi gündüzleri dediğin gibi yiyebiliyorum ama akşam yiyemiyorum ekmek falan asla yemek tüketmiyorum dediğin gibi bi yandan iyi kilo açısından ilk hamileliğimde 9 kg almıştım umarım bundada o kadar alırım fazlasını istemem 🤣
tgbafndkci zulemaa bulantı hapı yazdı ama asla işe yaramıyor diğer türlü söylememe rağmen başka bir şey vermeye gerek duymadı sanırım bi bakıma iyi aslında seviniyorum ama yemediğim için diğer türlü de hayat enerjimi aldı benden 🥹
2bebekbiranne55 tgbafndkci hayırlısı olsun bacım inşallah geçicidir böyle olması da kötü benim gözüm kalıyor herşeyde 🤣🤣 şöyle hapur hupur yemek istiyorum bazen
zulemaa tgbafndkci bana doktorum ne olur ne olmaz diye bi surup vermişti nane gibiydi adı GAVİSCON çevremde kullananlar var memnunlar hap değil surup aile hekimine gittiğinde yada doktoruna danış bakalım uygun görürse bunu dene bide
champanne Bulantı için arkadaşım doktorun verdiği kesinlikle bir işe yaramıyor eczaneden prilam aldım anında kesti demişti. Ben şahsen çok ağır bulantı yaşamadığım icin kullanmadım ama bi bakabilirsiniz prilama
Gamzeee__ champanne Prilam bende kullanıyorum Dr günde 4 tane ye kdr içebilirsin dedi gece 2 ic gün içinde 2 ama çok bi etkisi olmadı Malesef kişiden kişiye degisiir elbet hiç yokdan iyidir prizin zaten boş
burcinmat champanne ben prilam kullanıyorum ona rağmen geçmiyor hicbirseye yaramıyor dün 4 kere istifra ettim berbatti baş ağrısı yaptı artık bademciklerim şişti tahmini ne zaman geçer bu bulantılar blmiyorum Allah yardımcımız olsn
champanne Gamzeee__ demek ki bünyeden bünyeye değişiyor arkadaşım direkt kesti demişti. Benim de bulantım oluyor ama dayanamayacak kadar değil
tgbafndkci 2bebekbiranne55 ahahahahah dimi ya çevremde herkes soruyor canın ne çekiyor söyle yapalım o sırada ben 🤢 🤣🤣
Gamzeee__ champanne yok bacım benim ilkde Buda aynı günde 7-8 i bulut ilaç alsam almasam su içsem çıkar 10-11 var illaki faydası ama çok deil