Kızlar selam 🌸 Gün içinde sürekli şişkinliğim oluyor nefes alamayacak derecede hem de. Acaba yediklerimdenmi kaynaklanıyor? Çok da yemiyorum aslında ama yine de her gün mutlaka oluyor. Sabah uyandığımda normale dönüyorum gün içinde şiştikçe şişiyorum. Önerileriniz neler ? Bunu yaşayan var mı ?