Kızlar , ben normalde 16 hafta gidecektim cinsiyet öğrenmek için, ama dayanamıyorum yarın yani 15+1ken falan gitsem cinsiyeti öğrenebilir miyim sizce boş dönmek istemiyorumm :) tahmini olan var mı? En son 12 haftalıkken gitmiştim nub teorisine göre %60 kız demişti