Kızlar 30 haftalığız bizim detaylıda biraz sıkıntılar olmuştu ve bizde araştırma hastanesinde bir doktora gitmiştik doktorda gayet ilgilendi hatta bize 2 haftada bir kontrole gelin başka başka doktorlara asistanlara gitmeyin bize bir gün verdi 2 haftada her cuma sabahtan burda olun bakayım dedi neyse 3-4 kezdir gidiyoruz son 2 gidişimizde bizi hatırlamadı olabilir çok yoğun dedik en son gittiğimizde doğum haftadını netleştirmiştik kullandığım ilaçları konuşmuştuk bugün gittiğimizde bana gelmeyin ben çok yoğunum bu seferlik bakıvereyim falan dedi neyse bebeğe baktı şeker sorunum var benim şekerden etkilemip etkilenmediğini sordum (suyu, kilosu ) ben nerden bileyim dedi 😂 sonra ne şeker değerlerime ne tansiyon değerlerime bakmadı benim aniden tansiyon yükselmem olduğu için iki haftada bir protein bakılması lazım gerek yok ben uğraşamam bunlarla asistanlara git onlar baksın dedi şok oldum sıfırdan başlayacağım resmen 😂