buketdeniz19 balmumu2 canım çok çok silik bir çizgi var ama erken gebelik testi yapsan daha iyi olur kaset testler beta yükselince algılıyor erken testler beta düşükken bile algılayabiliyor
Yademm balmumu2 var gibi canım ama tek teste güvenme erken gebelik testi al bide onda dene daha koyu çıkar
balmumu2 Artımed markası 5. Dakika da böyleydi ama artımedler güvenilir olmuyormuş. Çok aşırı silik var galiba dimi ben mi yanlış görüyorum ya
balmumu2 bebegimle_ben tam 7gün var bacım reglme bat 23 ocak mecbur bekliycem heyecandan işte yaptım ☺
bebegimle_ben balmumu2 evet bendede heycan vardi aralikta ama adetim gecikmis stress cok yapmisim ondan olmus insallah bu aya tutar dua et bacim
bebegimle_ben balmumu2 insallah canim gercekten negatif gormek insanin modunu dusuruyor 4 aydir ayniyim insallah bu ay tutar diyorum rabim herkeze nasip etsin
buketdeniz19 balmumu2 awox güvenilir canım diğer markalar yalancı pozitif veriyor am awox vermiyor silik çizgi görüyorum yaaa çok heyecanlı inşallah hamilesindirr
balmumu2 buketdeniz19 inşallah canım, ya geçen ay da böyle silik çıktı kan verdim 0.500 çıktı regl oldum şimdi 7 gün hiç geçmez bana 🤣