rumeysa_ttkrky16 3 cm açılmam vardı baş aşağıydı doğum kanalına inmemişti bebeğin kalp atışlarında düzensizlik vardı doktorum suni sancının bebeği daha fazla strese sokacağını ve kalp atışlarının sıkıntılı bir duruma gelebileceğini söyledi bu yüzden zorunlu sezaryen oldum doktorum normal doğum destekliyordu fakat nasip olmayınca olmuyor işte