Kalimero Merhaba. Ben de samsunda oturuyorum. Kontrole medicana hatice hanıma gidiyorum. Doğum için kararsızım. Acaba doğumu medicanada mı yaptınız? Temizlik, ilgi, yenidoğan bakımı vs. Nasıldı? Memnun kaldınız mı? Bir de bize doğum ücreti 3000tl denildi. Buna yenidoğan işitme vs. testleri, topuk kanı, hasta yatış filan dahil mi acaba?