ozgeecrn Kardeşim yeni doğum yaptı, fiyat sabitleme yaptılar. Hastanenin böyle bir olayı varsa kullanabilirsiniz, güncel değil eski sabitlenen fiyattan ödediler. Haftasonu eğer doktorun olmadığı gün doğum olursa doktoru çağırdığınız için ekstra ücret alınması söz konusu denmiş. Belki sizinki de böyle bir şeydir