minikimd Bende haziranda doğum yaptim bankaya ekim ayinda gitmistim.Temmuz agustosu direkt bankadan aldim çünkü o zamanlar kart yoktu para bankanin havuzundaydi o parayi aldim.Eylül ekimin parasida bir hafta icinde karta yatti.Sizde karti alınca oraya yatar.Gerci siz gec basvuru yapmissiniz,o sürec nasil isler bilemedim ama yine alirsiniz paranizi.