miniminnacikk meryhazel kişiden kişiye değişiyor herhalde benim kanamam hiç olmadı lekelenme denmeyecek kadar az bir güncük kadar
AuraMomB Benim kanamam serklaj olduğum gün oldu sadece diğer günler lekelenme olarak 10 gün devam etti
meryhazel AuraMomB benim 10 gün oldu ama hala lekelenme bitmedi. Hatta azalacağına artıyor gibi. Ciddi bişeymi bilemedim
AuraMomB meryhazel doktorunu Progestan iğne vermedi mi? Ben vurulduktan sonra kesildi bir daha da olmadı
mertrugs meryhazel Allah Allah. Ya 1 hafta 10 güne kadar leke normal dedi doktorlar gerçi. İnşallah bir an önce biter 🤲🏼🙏🏼
Glsm00 mertrugs çok şükür ben olalı 1 hafta olucak askında leke yok ara ara bölge tahriş olur gibi nokta kdr geliyo korkutuyo
zynpknt Glsm00 korkmayın ben progestanı alttan kullandığım süre boyunca hep lekelenme oldu sonra bir ay devam edince ağızdan almaya başladım