HurremSultan evet kesinlikle. Doktorlara gore sezaryen daha kolay kes ac cocugu al tenizle dik hop bitti. En azindan kac saat kac dk süreceği ortalama belli. Ama vajinal dogumda o oyle degil. Dogum ne zaman baslicak belli degil belki gece baslicak, acilma ne zaman olcak belli degil, kac saatte acilma olcak o da belli degil, dogum ne zaman gerceklescek o da belli degil. Yani bunlar hic belli degilken sora gelemiyolar maalesef. Sezaryen dogum yapmis bir anne olarak söylüyorum ustelik dogumum da sonrasi da harika gecmesine ragmen. En en sağlıklısı vajinal dogum. Hersey yolundaysa annede vajinal istiyorsa doktor sezaryene yonlendirmemeli. Sagliksal sorunlar olur, anne korkar vs o ayri. Ki bende zorunlu sezaryen oldum.