Ceriko Kızlar merhaba 12+1 deyım bugun, dün kontrolum vardı her şey yolundaydı. Ama bugün böyle kramp desem değil batma desem değil bir huzursuzluk var bu haftalarda normal mi nedense evham yaptım gece rüya gördğm sanırım onun etkisinde kaldım
gizemli00 Ceriko benimkide ağrıyor bende 12+5 im hatta post açmıştim ne oturabiliyordum ne yuruyebiliyordum değişik bı agriydi ama kanamam vs yoktu şükür şuanlik bişey yok ama arada bir yokluyo
gkoc19 Ceriko bende 11+6 haftalıktım bugun kontrolum vardı sabah herşey mükemmel gözüktü öğleden sonra ise kasılmalarım oldı ve bianda kanamam başladı hemen doktora gittm cok şükür bebek iyi ama istirahat verdi doktor düşük tehlikesi dedi. Dikkat edin
amphitrittee Ceriko olur öyle şeyler:) o haftalarda bende de oluyordu şuan 20 hafta oldu halen ara sıra oluyo😃
Ceriko busu1 gizemli00 emir1885 Ay sağolun kızlar ya nedense cok evham yaptım dün gece rüya gördüm psikolojik takıldım herhalde. Gün boyu bir huzursuzluk olunca kasıklarımda korktum
snfaof busu1 ben bugün öğrendim hamile olduğumu çok küçük ama sol kasığımda kalp atışı gibi atıyor ağrı var ama çok değişik sanki dolgun normal mi
Ceriko busu1 ay su cümlene bile ağladım canım 2 kaybım var daha önceden zaten dike üstüyüm rüya beni alt üst etti resmen karnım ağrıyo sabahtan beri
busu1 Ceriko Benimde 1 düşügum var şimdide suyum az muhabbeti var Rabbim sağlık versin kucağımıza alalım sağlıkla inşallahhh🙏🏻 k ağrılardan korkma ama mesela yatınca geçiyor mu onu takip et genelde yarım saat içinde geçiyor uzaninca soluna 🫠
Ceriko gizemli00 ay bir tek ben görmüyorum değil mi resmen kanamam oldugunu gördüm doktor düşecek falan diyordu sabah ağlayarak uyandım. Şimdide muhtemelen kendımı dinledim ve her ağrıyı hissediyorum
gizemli00 Ceriko ayy kötü rüya gördüğünüzde sol tarafiniza üç kere tükürün ve deyinki lanet gelsin şeytana işe yariyor
nuuurur Ceriko bende bu tür ruyalar görüyorum ve cok etkileniyorum toletten sonra peçetede kan gördüm rüyamda akşam ve bugun kaşık ağrım var cok endişeliyim 10 haftalığım sürekli ayet el kürsi okuyorum
Ceriko busu1 evet canım geçiyor ben muhtemelen rüyamdan çok etkilendim sürekli rüyamda bebeğe bisey oldugunu görüyorum 2 senedir istiyorduk biraz zor oldu sanırım onunda etkisi var. Rabbim evlatlarımızı saplıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
busu1 Ceriko Seni çok iyi anlıyorum kuzum benim benimde çok zor elde edilen gebelik şuanki riskimde var Rabbim yardımcımız olsun ama belirtiler gider gelir ilerleyen hafta da belirtilerin yerini ağrılar alıyor bel kasık falan onlara takılma
Ceriko busu1 doğru söylüyorsun canım zor olunca insan biraz daha tedirgin oluyor. Ama annelik bu sanırım hiç bitmeyecek evham rabbim korusun rabbimin emaneti gene ona emanet 🤍🙏🏻