Anneler merhaba,
Geç döllenmem var adetime göre 3 hafta küçük ultrasonda kese ve embryo 6+2 ve yolk sac göründü geçtiğimiz salı fakat kanama alanım olduğu için düşük tehditim var. Progestan fitil kullanıyorum. Kalp atışını son iki haftadır gitmeme rağmen alamadık küçük olduğu için. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda? Böyle olupta sağlıklı gebelik geçiren ve doğuran annelerimiz var mı? Korkuyorum ve stresliyim.