Nurhyat01 benim 38+5te ilk kahverengi-sarı renkte kıvam olarak çok koyu bi parça gelmişti ben onu nişan sanmıştım. Sonrasında da o akıntı gibi daha küçük parçalar gelmeye devam etti hafta boyunca. Ama 39+5te kanlı ve farklı diyebileceğimiz kıvamda fazlaca bi nişan gelmişti. 40+0da suyum geldi 40+1de doğumum oldu.
Ama annemin nişan gelmiş 1 saat sonra sancıları başlamış mesela. Değişiyor kişiden kişiye