busradfne Bence sabretmeni tavsiye ederim. Doktora cinsiyetini şimdi sorma bence. Çünkü tahminler insanın kafasını karıştırabiliyor ve tam tersi çıkabiliyor. Benim daha öyle olmadı ama çoğu kişinin öyle olmuş. Benim doktorum vakti gelmeden hiçbir şekilde bir şey söylemedi sağ olsun. Ben perinatolojiye 15.hafta sormuştum, bir tahmin yaptı bacakları fln kapalıydı.Kız dedi. 18.hafta da kendi doktorum kendini kıza hazırla dedi ama yine bacakları kapalıydı. Kız diye düşünüyorum ama yine de detaylı ultrasonu bekliyorum. Kesin netleşmeden hazırlıklara başlamayacağım.