emelllllktlu Kızlar merhaba 12+5 te kontrolde doktorumuz %70-80 kız dedi cinsiyet için kız bebeği böyle erken haftada öğrenen var mı ? Öğrenip kız olan veya değişen var mı?
saadet2308 Walla canım doktoruna ve cihaza bağlı benimki 2. Kızımda 11 haftalık kız dedi özelde ve değişmedi de şuan forumda devlette o kadar değişen kişilerle karşılaştık ki
mervenur09_ saadet2308 bnde perinatoloji detaylı doktorum kendi söyledi sormadan kemik yapısı kız kıza benziyor dedi sonraki doktorlar ya kordon ya erkek dedi biri göstermiyor dedi bn nedense kız hissediyorum yanılıyor da olabilirim bilmiyorum bu görüntü 12+5 haftalık perinatoloji bölümü