tugce4545 Başlıkta yazıyor sorum ve ne iyi gelir daha bugün başladı internetten baktım bişey bulamadım
babygirl02 tugce4545 37 haftalık hamileyim 1 haftadır mide ağrısı çekiyorum hiç bişey bulamadım malesef su içsem bile midem çok ağrıyor
gulu36_38 tugce4545 eğer gaz yapmıyorsa sizde süt çok iyi geliyor. Birde muzun üzerine tahin döküp yerseniz o da rahatlatıyor. Bende 21+ 2 günlük. Karnım ağrıyor benim. Sizinde oluyor mu acaba
zeynepctk tugce4545 çözüm bulabildiniz mi benim de midem çok ağrıyor bulantım vardı geçti ama ağrı geçmiyor
gulu36_38 tugce4545 Allah yardımcımız olsun ben birde serklajliyim. Stresin sıkıntım 2 kat artıyor. Sürekli yattigim içinde kendimi dinliyorum
Ha1999 tugce4545 bende 29 haftaligim benimde ağrıyo bir haftadır anlam veremiyorum neden agridigini cuma günü randevum var sorucam