MrsKr öncelikle herkesin süreci kendine göredir ilaç dozu , kullanılacak ilaçlar vs . Estrofem dediğiniz gibi artar ben de onu kullanmıştım sonra promester iğneye başlamıştım ayriyeten 2 hap daha vardı ismini hatırlamıyorum biri antibiyotikti . Onları transferden önce kullanmıştım transferden sonraysa estrofem ve iğneme devam ettim zaten anlatıyorlar tek tek .