Ben kilomdan dolayı ve aile de genetik olduğu için 19 haftamda 75 gr yaptırdım sorun çıkmadı dahiliyeye de görün dedi oda insilün vermedi fakat 28 hafta da tekrardan şeker yüklemesi istedi bişey olmasından korkuyorum hangisi bebeğim için doğru bilmiyorum doktorlara inanmak güvenmek istiyorum ama sanki zorluyormuş gibiler