İlk 3 ayda bende aşırı gergin sinirliydim ama sadece eşime tepki gösteriyordum o anlayışla karsılıyodu alttan alıyodu başkalarına karsı dikkat ediyodum kimseyi kırmamak için. Sonucta hormonlarımız tavan yapıyo gerginlik normal ama kimseyide kırmamak gerek