bsbsbsbs Kızlar merhabalar pcoslu olup gebe kalmak isteyenler yazsın da takip edeyim süreclerimize destek oluruz hemde ☺️
mystery94 bsbsbsbs bende de var canım 3 ay ilaç kullandım. Sonra burda yorumlarda bi iğne öğlrendim çatlatma iğnesi oviterrell onu vuruldum şimdi bekliyorum inş tutar🥰
Elisa0110 bsbsbsbs ben Bi pcos lu olarak doğal yolla hamile kaldım. Stres yapıp kafaya takmicaksın en önemli etken
merylii_ bsbsbsbs ben takibe değil umut olmaya geldim. Pcosluyum 2023 Ağustos ayında aşılama ile oğluma hamile kaldım ve o zaman gittiğin 5 doktorun 4 ü aşılama ya da başka bir tedavi olmadan hamile kalmazsın pcosun çok iler dedi Ve ben oğlum doğduktan 20 ay sonra tamamen doğal olarak hamile olduğumu öğrendim Sizlere de en kısa zamanda doktorsuz ilaçsız güzel haber almayı ve yavrularınıza kavuşmayı diliyorum ❤️💙
aselimdurum bsbsbsbs pcos vardı bende de bazen 50 günde bazen 3 ayda bir regl olurdum evlendikten 9 ay sonra kendilifinden hamile kaldım glifor kullanmıştım 1 kutu başka da birşey yapmadım hatta hamile kaldığım ay regl olmamıştım sata göre 3 aylık hamile olmam gerekirken ben 5 haftalık hamileydim. Kızım şuan 6 yaşında elhamdülillah ve ben sonrasında 2 kimyasal bir boş gebelik yaşadım korunurken oldu bunlar şuanda da 10 haftalık hamileyim buda korunurken oldu son 2 yıldır adetlerim düzene girmişti çok kilolu değildim 70 kg idim 60a düştüm boyum 1.77 kilo verince düzenli regl görmeye başladım. Ve ben evlenmeden önce doktor takipliydim tüp bebek harici hamile kalamazsın demişti bana şuan o doktor utanır mı bilmem
bsbsbsbs gebelk hoşgeldin umarım sağlıkla gebe kalabilirsin 🤍 sürecin nasıl gidiyor benim korunmayı bıraktığım 2. Ay. Doğum kontrol kullandığım için 2-3 ay boyunca hormonlar kendine anca döner demişti doktorum. Bir kaç ay daha bu şekilde deneyip sonra yumurta takibi yaptırmak istiyorum eğer gebelik oluşmazsa
gebelk bsbsbsbs ben 5. Ayındayım fazla stresliyim bu konuda bu yüzden de zorlaştırıyorum süreci maalesef.. sen sen ol mümkün oldgunca stres yapma, dogum kontrolü bırakıp hemen gebe kalan cok insan var umarım hemen seni bulur bebegin🥹 pcos sendromların neler?
bsbsbsbs gebelk bende lh fsh 2 katıydı ultrasondada gözüküyor ayrıca döngülerim 35-40 gün arası. Doktor bu konuda senin normalin bu dedi 30 günde regl olmayı bekleme gibi
emine1309 geldimmm, yeni yeni deniyor sayılırız bizde olmaz diyede korkuyorum sonra bunu çatlatma iğnesi aşılaması tüp bebeği var diyorum 25 yaşındayım yaşımda genç pcos korkutuyor beni
bsbsbsbs emine1309 bende 26 yaşındayım açıkcası doktorum beni hiç korkutmadı, ovülasyon testi bile kullanma dedi strese girme diye ama insan merak ediyor. Bakalım bir kaç ay bu şekilde deneyeceğiz olmazsa gel yumurta takip ederiz dedi. ☺️
bsbsbsbs Elisa0110 pcos belirtileriniz nelerdi? Seviyeleri varmış. İnsülin direnciniz var mıydı mesela boy kilo falan normal miydi ☺️
Elisa0110 bsbsbsbs insülin direnci yoktu bende. Kilomu da korumaya çalışıyordum dikkat ediyordum her iki yumurtalıklar pcos ile uyumlu denmişti bana. Düzensiz regl ve tüylenme gibi problemlerim vardı
bsbsbsbs Elisa0110 kaçıncı ayınızda hamile kaldınız peki? Benim henüz 2. Ayim reglim daha gelmedi nasip bakalım
Elisa0110 bsbsbsbs evlendikten sonrayı soruyorsanız eğer ilk Bi kaç sene biz istemedik sonra biz istedik olmadı toplam da 5 sene
bsbsbsbs merylii_ ileri dediklerinde nasıl semptomlarınız vardı mesela benim için seviye söylemedi doktorum. Özelde takipliyim. Adet düzensizliğim var ama en geç 40 günde bir regl oluyorum mesela . Doktorlar sanırım ilaçsız regl olamayanlar bile var demişti
merylii_ bsbsbsbs ben ilk adet görmeye başladığım günden beri hiç düzenli olmadım düzenli dediğim 2-3 ay hiç olmadığım 1 ayda iki kez olduğum 6 ay hiç adet görmediğim zamanlar oldu sağ yumurtalığımda o kadar çok kist vardı ki yumurtalarım 12-13mm den fazla gelişemiyordu
tembelkiz bsbsbsbs o benim doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra 3 ay regl olmadım, daha uzun sürdüğü de oluyor bu zaman dilimi ilaç kullanmadan asla düzenli olamıyorum.
ahfer Pkosluyym ve dört buçuk yıl sonra oldu gebelik 🥹 süreç çok uzun ve yorucuydu ama çok şükür aslaa pes etmeyin ve aslaa olmaz demeyin stres yapmayın yaşadığım için biliyorum hiç beklemediğim anda öğrendim