Kızlar geçen cuma sezeryan oldum şükür sıkıntım yoktu ama dün akşam dan beri karnımın altı sağa daha yakın taraf özellikle çişim gelince çok ama çok ağrıyor çok.
Küçük tuvaleti resmen ayakta yapıyorum.
Kontolum ise pazartesi günü.
Başına gelen varmi nedir bu mesanemi
Daha önce yoktu çarşamba haiff dünde ağır şekilde başladı