kadermirali @bebissss keseye göre erkek derler şimdi. Ama inanma bacım benim iki çocuğuma da kız dediler sözde bilenler ikisi de erkek çıktı 😄😄 Ama yine de yorumlara bak :) belki tutar
bebissss kadermirali sizinki de iyiymiş tabi ki öncelikle sağlıklı olması ama ne bileyim iki oğlum var bir tane de sağlıklı kızım olsun isterim. Rabbim je verdiyse baş göz üstüne
kadermirali @bebissss yaa hadi hayırlısı olsun inşallah. Gönül hep kızdan yana. Nasip kısmet inşallah hayırla nasip olur.🩷🩵
kadermirali @bebissss ayy cinsiyetini öğrenirseniz bana da söyler misiniz ? 😅😅 Çok merak ettim vallahi. Sizin 3. de erkek olursa ben 3.yü yapmicam 🙄🙄 ahahah
bebissss kadermirali tabu ki söylerim ama ben rüyamda bariz erkek olduğunu gördüm ki ben kolay kolay rüya görmem gördüklerim de çıkar
bebissss kadermirali sağlıklı olsun da insan kız da istiyor işte Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah
kadermirali @bebissss amin amin can. E hadi hayırlısı olsun. O zmn ben üçüncüyü yapmıyorum 😅😅 Kezinleşince söyle yine.