duyqq Kızlar selam reglm 9 gün gecikti hafif lekelenmem olmuştu doktor kist var dedi ultrasonla baktı gebelik yok yine de kan ver dedi sizce sonradan oluşabilir mi kese yada böyle olup sonradan öğrenen var mı
havva_5 duyqq benim de geçen ay 9 gün gecikmişti kist yüzünden bana söktürücü verdi doktor eğer gebelikle ilgili bir şey görünseydi doktorunuz mutlaka ona göre yönlendirirdi diye düşünüyorum ama bilemiyorum hayırlısı olsun hakkınızda 🌷
duyqq havva_5 teşekkür ederim beta da istemişti o da negatif çıktı zaten büyük ihtimal bana da söktürücü verecek
havva_5 duyqq aynen canım benim doktorum da istedi ne olur ne olmaz diye ama negatif çıkınca söktürücü verdi ama benim kist olmasının sebebi yumurtlama ilacı kullandığım içindi.
duyqq havva_5 benimkini hiç bilmiyorum valla hiç kist yoktu bugğne kadar kilo aldım acaba ondan olmuşmudur
havva_5 duyqq bilmiyorumki ama sanmam ya yumurta büyüyüp çatlayamadığında da kist oluyo belki öyle bir şey olmuştur