zulemaa Malum hamilelikte ilaç kullanımı çok riskli ve bu aralar oldukça salgın var kış ❄️ olduğu için.. ne gibi şeyler iyi gelir bu gribe çabuk atlatmak için 🤧🤧
Gecekusu42 zulemaa ben antibiyotik kullanmadan kalkamadım ne yazıkki halada çekiyorum ilk defa bu kdr zor bı hastalık sürecine girdim bı haftadr gitmedi illet gibi bişey🤦🏻♀️🤧
Kubra12355 zulemaa çok şükür grip olmadan atlatcam pazartesi doğumum var 🤣 idrar yolu enfeksiyonu oldum igrencti istifra halsizlik filan çok şükür onunla atlattım 33. Haftam kötüydü biraz🤣