Banyoya girmek de bir çile yapmak da kurulanmak da. Banyoda iken ruhum sıkılıyor. Daracik yere girince sanki bogup öldüreceklermis gibi geliyor. O ani yasiyacagim diye öncesi de ayri cile oluyor. Yemin ederim Çocuk gibi aglayip banyo yapmicam diyesim geliyor. Önceden saatlerce sudan cikmayan ben simdi 15 20 dakikada atiyom kendimi disariya. Sonrasinda da ya diger banyoda bunalirsam bir sey olursa korkusu oluyor. Sizde de olan var mi ? Arkadaslarim bizde de oluyordu diyor ama size de sormak istedim. Bir de dogumdan sonra geçer degil mi ?