3 gundur belirtilerim yok ne gogus hasasiyeti ne mide bulantisi ve dun gece isal oldum gazin vardi kabizlik yasiyordun ve isal olunca ve belirtiler kaybolunca bebeğin kalbi dururmus oyle okumustum bir yerde dogru mu bu endise ediyorum ilk gebeligin ayin 20 sinde randovum var yoksa normal mi yasayan var mi