Beyzatnc26 anneyim01 mide bulantin varsa bence kan vermen daha saglikli olur canim cunku net bir cizgi yok burda var diyip umutlandirmak cok dogru olmaz kanını ver garanti olsun insallah guzel haberler alırsın🤲🏼🌸
lylmls anneyim01 ben de böyle öğrenmiştim. Daha doğrusu test böyleyken bir gün sonra yine tekrarladım ve silik çizgi daha da belirginleşmişti. O gün kan verdim 34 ile öğrendim gebeliğimi
bebegimle_ben anneyim01 bence var gibi ama tekrar bir iki gune test yap derim baska teste yada kan ver guzel haberlerle insallah
anneyim01 Kızlar yoktur diye bakmadım daha sonra böyle cizgi gördüm 2,3 gündr midem bulanıyor Takvime göre Adetime 3 gün kaldı Gögüs hassasiyeti aşırı var Su gbi akıntım vardı ara ara geliyor Önce sıktı Durum budur …
anneyim01 Beyzatnc26 inş cnm Haklısın ama işte İnsan En ufak bişeyde umutlanıyor işte teşekkür edrim yorumun için de🌸🍀
Novamom_ anneyim01 benimde 3 gün kala böle çıkmıştı ertesi günü yani 2 gün kala tekrar test yaptım çok koyu iki çizgi çıkmıştı yarın sabah ilk idrar ile yap bence ben öle yaptım Bak bu pazar akşamı adete 3 gün kala yaptığım test gözükmüyor nerdeyse Buda adete 2 gün kala yani pazartesi sabah ilk idrarla yaptığım test arada dağlar kadar fark var
buketdeniz19 anneyim01 beta 13 çıkmıştı adetime 4 gün vardı hatta doktor kimyasal felan olabilir dedi ama ben şuan 2 aylık hamileyim Allahım sana da nasip etsin inşallah 🙏
anneyim01 lylmls Maşallah Canım Ne güzel bende de Pozitif olr inşAllah Sağlıkla kucagına al bebeğini inş Canm ☘️🌸🍃
anneyim01 buketdeniz19 maşallah 🩷🌼Allah tamamına erdirsin canm Sağlıkla Kucagına Al İnş benimde bebegim vardr .☺️🤲🏻☘️