buketdeniz19 asliasli3 2 aylık oldu daha söylemedim karnım büyüyünce öğrenirler çünkü bazılarının nazarı değiyor isteyen var istemeyen var o yüzden söylemeyi tercih Etmiyoruz biz sadece benim ailem biliyor eşimin tarafı bile bilmiyor 😂
Elailelale asliasli3 10 haftalık şu an daha 2 tane arkadaşım biliyor sadece harici kimse bilmiyor. İlk gebeliğimi erkenden söyledim ve kaybettim şu an korkuyorum. 🥲 Herkes bizim gibi düşünmüyor maalesef
Busraaaakkk asliasli3 Valla ben kimseye söylemedim akrabalardan ama kayınvalidem sağolsun herkese söylemişti çoktan
asliasli3 buketdeniz19 benim de haftaya 3ay olcak sadece ailem ve yakın arkadaşlarım biliyodu ama artık yavaştan söylemeyi düşünüyorum 🤗
buketdeniz19 asliasli3 bende ilk gebeliğimi herkese söyledim ve bebeğimi kaybettim o yüzden bilmelerine gerek yok benim için 😂
asliasli3 Busraaaakkk 😅😅😅 benim de öyle olcak gibi öğrenen herkes benden sabırsız birilerine söylemek için