merhaba arkadaşlar,28+3 hamileyim,4 gün önce dişim kırıldı ve çektirmek durumunda kaldık. doktoruma sordum sorun olmayacağını söyledi. çok şükür sorun olmadı fakat doktor antibiyotik vermeyeceğim sana hamile olduğun için dedi,ondan dolayı mı bilmiyorum ama şişlik ve çekilen yerin sızlaması 4 gündür hiç geçmiyo,bu normal mi? hiç diş çektiren oldu mu yakın zamanda? iyileşmesi ve o sancının şişliğin geçmesi çok mu zaman alıyo? yoksa anormal bir durum mu?